Известие

Collapse
No announcement yet.

Сбъдната мечта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Че нали знаеш че тия мойте дет са я гледали разбират колкото мен че даже и повече Иначе ако нещо не е било ясно звънкай ше я видя и аз
    Разбират си от работата знам ги аз затова и дойдох при вас иначе скоро сигурно пак ще ви посетя за зацепването на ремъците, щот за мене адаша ти е царя на боксерите и предната 33-ка пак при него я гледах, даже и ти рови под капака и веднъж ама тва е друга история
    92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
    95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
    90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
    00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

    Comment


    • #17
      Здравейте колеги,
      попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
      Съвети и идеи дали е реле или цял генератор
      92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
      95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
      90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
      00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

      Comment


      • #18
        да ги погребем с моита заедно
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
          да ги погребем с моита заедно
          ти твоета я погребвай ако искаш и веднага моета ще живее

          Сега ако някой има нещо по темата моля......
          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
            ти твоета я погребвай ако искаш и веднага моета ще живее

            Сега ако някой има нещо по темата моля......
            Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
              Ами утре ще го заредя, и ще зачистя
              Last edited by DJ; d.m.y г., 10:09.
              92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
              95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
              90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
              00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

              Comment


              • #22
                ако нестане с зачистване на буксата свали релето и виж дали са останали четки на него, щото не е сменяно релето от както е при мен колата а може и въобще да не е сменяно ,а и никакво погребване на колата
                EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                Comment


                • #23
                  За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
                  Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
                  След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
                  Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
                  При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Колеги, клемите са едно малко черно снопче кабели със черен конектор нали така? Ако е така как се сваля тази ужасия? с дърпане или приплъзване? опитах се сутринта в 8:00 ч голям студ беше и ме беше страх да не го счупя.
                    92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                    95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                    90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                    00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                    Comment


                    • #25
                      Отгоре трябва да има една скоба.Ако я има я махаш.Става с дърпане.Махаш акумулатора и ако не става с дърпане,пъхаш една яка отверка и си помагаш с нея.В буксата има две големи и една малка кабелна обувка.Големите са за плюса и може да са нагорели.Понякога излиза много трудно,но с отверката и мамата.....
                      Малката отива на лампата в таблото.Ако изпочупиш големите клеми,няма страшно.Продават се нови и ако са нагорели ти препоръчвам да ги смениш
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
                        Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
                        След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
                        Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
                        При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
                        Успех!
                        По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток

                        ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------

                        Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                        Здравейте колеги,
                        попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
                        Съвети и идеи дали е реле или цял генератор
                        Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет

                        Comment


                        • #27
                          Провери ли си масата на двигателя? Много пъти дава проблеми!
                          Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 17:46.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Comment


                          • #28
                            Колеги, отвън е е..си клинча направо ми спира дъха, чакам някой по топъл ден за да поровя по колата.......обаче квото бачкам все до късно.........Притеснява ме само че не знам дали колата е с вода.......искренос е надявам да е с антифриз...
                            92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                            95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                            90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                            00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Ludi4 Покажи съобщение
                              По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток

                              ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------


                              Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет
                              Колега,няма да си мериме пишките,а ти първо чети,а после пиши!
                              Плюсовите,както и минусовите диоди са свързани паралелно,а двата пакета последователно.Намотката,независимо,дали е звезда или триъгълник е свързана между диодите и когата е наред е онова нещо,което свързва диодите паралелно.Образува се сложна връзка от три съпротивления свързани паралелно ,както от още три също паралелно и двата пакета последователно.Това е един балансиран мост,който има съпротивление примерно от 1150 до 1450 ома,в зависимост от специфичното съпротивление на диодите.
                              За намотката си прав.Омичното и съпротивление е пренебрежимо малко ,при такова измерване и за това го приемаме за нула.Намотката играе ролята на шунт.
                              Ясно е,че който и елемент от тоя мост да се повреди и съпротивлението ще се промени.Както и ако намотката окъси към маса.
                              Ако има проблем в "малката зелена жичка" и куплунга и по-горе,няма да свети лампата за динамото,защото тя свързва трите малки диода с лампата!
                              В предвид часа-Наздраве!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                It's alive
                                Здравейте колеги, вчера свалих генератора и видях че едната му четка е износена и не е оставяля белег къде се е търкала. Смених ги с други четките, благодарение на Тони (pitbull), който ми беше дал с колата четки. Благодаря на всички да точните отговори

                                Сега новата тема е че си търся здрава долна чашка за преден десен макферсон.
                                И ме интересува знае ли някой цени на спирачните цилиндърчета всичките . Мерси за сега тва е от мен

                                ПП: Честита коледа и весело посрещане на новата година
                                92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                                95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                                90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                                00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                                Comment

                                Working...
                                X